FinPam
[

Dáme pouhým číslům vlídnou lidskou tvář

]

Koordinátor zákaznických služeb

Pro našeho významného klienta, společnost s dlouholetou úspěšnou historií na českém i zahraničním trhu, hledáme vhodného kandidáta do zákaznického servisu pronájmu nemovitostí. Místo výkonu práce - Praha. 

Náplň práce

- komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků a potřeb

- koordinace činnosti v rámci pronájmu realit, zajišťování kontrol  a řádných předávek

- evidence poptávek a pronajatých prostor v rezervačním systému

- vedení zákaznické dokumentace v interním systému

- příprava podkladů pro fakturaci poskytnutých služeb

Požadavky

- SŠ vzdělání

- komunikace v anglickém jazyce

- praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky, zkušenosti z hotelnictví výhodou

- schopnost pracovat v samostatně i v týmu

- dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti

- časová flexibilita

Nabízíme

- zázemí stabilní úspěšné společnosti

- příjemné pracovní prostředí a kolektiv

- 5 týdnů dovolené, 2 sick days

- příspěvek na stravování, volnočasové poukázky, penzijní připojištění

- služební mobilní telefon

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, profesní CV na adresu: info@finpam.cz.

Odesláním vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů, kdy osobní údaje jsou zpracovávány za účelem realizace tohoto nebo jiného výběrového řízení.


Pro firmy všech velikostí nabízíme vedení účetnictví, outsourcing mzdové agendy či služby externího personalisty.

© 2015 finpam s.r.o.
/ info@finpam.cz / +420 26707 3010 /
Developed by m2system s.r.o.